جستجو
Menu

سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان بیمه سلامت راه اندازی شد

32بازدید
اردیبهشت 07, 1400

سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان سازمان بیمه سلامت به آدرس  shekayat.ihio.gov.ir راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان لرستان، سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان سازمان بیمه سلامت اعم از بیمه شدگان ،مراکز تشخیصی درمانی و دفاتر پیشخوان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir  راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

لازم به ذکر است، با توجه به اجرای پروژه ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک که از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده، نظارت بر حسن اجرای فرآیند پاسخگویی به شکایات از اهمیت فزاینده ای برخوردار خواهد بود.

print